کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiyeکشاورزی/بیو تکنولوژی/تحقیقاتی
کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiyeکشاورزی/بیو تکنولوژی/تحقیقاتی

Yaklaşık% 95 su, alkol karışımı ile Dur içme bira,

Yaklaşık% 95 su, alkol karışımı ile Dur içme bira, malt, ya da özü sadece bira mayası ve Razak sahip. Bira 7000 yıl önce tekrar üretti. Bira farklı yöntemlerle üretilmektedir. Durdurmak, ancak en uygun içme temiz aletleri ilk bira üretim için alet ve malzemeler gerekli koşul çalışıyor iyi. Bira veya yöntemin adı genellikle yer veya birincil üreticilerin bir yere sahip adında bir bira denir sağladı. ** Merak veya eğlence dışında, bu makaleyi okumaya devam sadece "bir kez" bira sağlamak ve genel olarak yerli bira önlemek isteyen o önünüzde iki temel sorun üretilen çünkü eğer ben tavsiye: İlk, hammadde (sebep) ve en öğeler zor hazırlanmış, hazır pazar ya da sert bir satın alma için. Bu öğeler malt solgun ve hop, ve daha sonra dekstroz olduğunu içerir. İkincisi, satın alma ya da verme bira üretim araçlarıdır pahalı. Ancak ben bir şey hala ev yapımı bira gibi dünya bira ve aromatik tat üretilmiştir's ve tabii aracı birçok kez ödenen bira fiyatları ödeme olabilir bilmemiz gerekir. Dünyanın en büyük kulüpleri ve bira severler için kulüpleri ve üreticilerin birçok yerinde sık sık birbirlerinin gelmesi ile yaşadıkları deneyimleri hakkında diğer temas var. Eğer bira, diyalog ve saha sağlamak için karar verdik Şimdi eğer. Daha iyi kullanılan sözcükleri anlamak ve Sözlük görmek, tekrarlayan açıklama kaçının. bira Genel tipleri 1 - il Ale oynanır fermantasyon içinde yüksek seviyede fermantasyon (fermentasyon kaba) bir yoldur. 2 - Lager logger oynanır fermantasyon (aşağıda fermentasyon) içinde fermantasyon derinliği aşağı yönlü beceriksizdir. 3 - fermantasyon (karışık fermantasyon) için iki yöntem üzerinde bağlantıları ile karıştırılır Hybrid yöntem yapılır. Yerli bira bira hazırlama Basit yöntem bira iyi bira üretmek için, asgari araç ve minimum maliyet ile yapabilirsiniz içi hazırlanması, üretilen şimdi anlıyorum. Bu hedefe ulaşmak işyerinde sıcaklık sabır ve hoşgörü, komple temizlik ve kontrol gerektirir için devam etmiştir. Bu yöntemi sadece yerli bira basit ve bazı malzemelerin birlikte bira farklı çünkü bunu herhangi bir bira "malzemeler" hazırlamak gerekir üretti. hammadde ile araç altında yoksullara (bira belirli türdeki sağlamak için). Araçlar gerekli: Birincil fermantasyon için 20 litrelik cam varil Çelik tencereye en az 15 litre yapılmış Basit bir hava kilidi (kilit ve normal hava farklı Onüçüncü aşamada açıklanmıştır) Kauçuk (on üçüncü aşama açıklanmıştır) kapı cam varil kapatmak için doğru boyut ile basit bir hava kilidi hazırlamak bir delik Salı cm ile tıkamak (Çay poşetleri gibi = T Bag) kağıt torba bira türü Örgü çanta (torba pamuk yapılabilir) Büyük Huni ölçü içinde önemli derecede (kademeli su bardağı) Su sayacı Termometre hijyenik temizlik araçları Madde kokusuz dezenfektan Konteyner (hazne) ve bir krater en az 10 ila 15 cm tencereye daha büyük kalın sünger ile mühürlenir. Bu yemek çok büyük kova olabilir. 3 cm (evre onüç açıklanmıştır) şeffaf plastik boru iç çapı Hava Kilidi Dizüstü ve masa Anthvra (bira yapımı ve Krbnyz · h) bakın Adım Bir: Sterilizasyon Araçları Tüm araçları kalın sünger ile temiz hijyenik konteyner başka. Fark yıkama ve durulama Baktryhast türlü konteyner giderilmesinde, sağlık tipik yıkama arasında. Aksi takdirde bu kadar tüm çaba ve zaman size ürün sadece talihsiz bir israf. bir küvet veya su 20 litre ile karışık dezenfektan yaklaşık yarım fincan büyük bir küvet ve ilk varil fermente ve şimdi tüm kadın temizleyiciler yıkanması için su boruları ile yıkanarak temizlik olarak. Yaklaşık 10 dakika içinde diğer araçların kalan ve daha sonra iyice yıkanıp su ile çözüm bırakın. İkinci Adım: Kaynama lapası su Yaklaşık 7 litre tencereye dökün. komutları "Malzemeler" döken ve bırakın (örneğin örgü sel gibi) yemek için su ile ıslatılmış file pota altında ve açmak özel taneler, kırık taneler (yarı bastırılmış) talep varsa (sizin sıcaklığı.) kaynar su başlayacak sonra poşeti çıkarın. Malta tencerede kaynatın pot almak dökülür vardı. 20 dakika kaynatın. tencerede (soluk malt) malt dökme başından ** Not sürekli püresi karıştırın. pot alt katında çok hızlı ve yanık oluşu! Saksı kafa ve çok hızlı gidiyor. (Mutfağı açısından, "Ray" Boyut lapası tencereye kaynıyor = ve yağmur dışarı başkanı) Üçüncü Adım: Razak kadın Razak bir kağıt torbaya miktar ihtiyaç ve kapı çekme tutmak için pişirme 30 dakika tencerede onu terk etti. Dördüncü Adım: Ekleyerek katkı maddeleri (isteğe bağlı) "Malzemeler" talebi son Razak sahiptir eklemek Eğer kağıt torba içine dökülen ve kapıya tencere içinde pişirin. ** Genellikle on dakika tencerede kuyruk çekmek için iki dakikadan fazla yapmalıdır lezzet için bir lezzet vermek için. Adım Beş: ısı Off Bulamaç ısı kaynağından kapı, ısı ve alev onu ertelendi kaldırıldı. Adım Altı: Cam hazırlık fermantasyon (birincil fermantasyon varil) soğuk su bardak neredeyse yarısı doldurun. Yedi Adım: Hızlı lapası soğutma sizin pot varsa uygulamanın bir soğutma süresi sağlar. Aksi takdirde, buz büyük miktarda için büyük bir ihtiyaç kırık var. kalın köpük ile konteyner içine buz ve soğuk su ile karıştırın on kilogram hakkında Ate ve tencereye dökülür ve sıcak su izin gerekirse yeniden buzlu su kırık ve kaldırmak ve hızlı lapası soğutulacak odası eklemek . onun sekiz adım bu aşamada hazırlamak sırasında. Sekizinci Adım: Maya hazırlık 150 cc yarı ılık su mezun kaba dökülür ve bu mayayı ekleyin ve karıştırın. ve kapak koyup hafifçe maya aktif olana dek karıştırın. Adım Nine: Bulamaç varil (şişe) fermantasyon taşımak için tencereye bu yüzden ellerinizi vücut Nsvzd dokunma soğuktu, zaman geçirmek için geldi. miktar giderdim kepçe, çok soğuk lapa ise, bu amaçla, geniş kullanımı ya da huni. Adım daha: Doldurmak varil fermente Varil soğuk su 20 litre doldurmak işaretlemek için. Bu amaçla su hortumu elinde sıkıca baş (basınçlı su gibi krater içinde varil ve su kadar kafa dışında hortum (parmağı basınç olan bir oyuncu olarak) ve varil gelen baskılara açık dokunun açıklıklar koymak bahçe) havadaki oksijen fermantasyon varil içine bir miktar su ile mümkün olduğunca bu operasyonun amacını pişirme püresi, su Atsa bulgular bulamaç çözünmüş oksijen (kaynama nedeniyle) ve maya faaliyetlerini devam oksijen gereklidir çünkü olmasıdır yok. Adım Eleven: Sıcaklık Kontrolü aktif maya eklemek için Test namlusu fermantasyon sıcaklığı Sıcaklık 21 derece ya da test etmek ve sonucu yazmak bir termometre ile daha az ulaştığında. (Bu, çok önemli değil ama tavsiye edilir) Onikinci Adım: Maya kullanımı sıcaklık 21 derecenin altına C, varil düşüş içine maya iken. varil sıcaklık 21 derecenin üzerinde ise **, maya kaybolur ve tahrip etti. Adım XIII: Fermantasyon Varil (27 derece maksimum ortam sıcaklığı) doğrudan güneş ışığından ve çok serin bir yerde uzak bir yere Oda tarafında kalın bir köpük ve yarım doldurmak için su bir varil koymak. açıklıklar tıkamak Salı cm lastik içine bir şeffaf plastik tüp kafam çok mayalanmış varil ve hava dışarı değil tüp veya varil içinde yabancı cisim etrafında sızdırmazlık koymak. Bu amaçla boru varil oluşturmak ve zor dışarı itmek kapak (bölümünde) ortasında dikkatlice Salı cm çapında delik ve sonra için çok tutkal tüketimi kullanılan nargile yapıştırıcı (yapışkan yalıtım) sağlamak için çalışmak varil tutuklu değil etrafında tüp lastik geçirilir çevresinde hava geçişini sağlamak. su aşağı tüp boş ucunu inhibe böylece su altında bir cihaz ile yan odaya altında tüp diğer ucunu dışarı su değildir. hava kilidi büyük ölçüde sunmaktadır Bu basit cihaz çalışır. uygulama, birlikte birçok kat çıkmak ile bira fermantasyon, karbon dioksit, In. konvansiyonel hava kilidi ve yararsız dört kat çağrı aerobik bakterilerin akını kaynak kat çıkmak için elverişsiz neden oluyor kullanma. Bu yöntemle alt namlu boyunca bol miktarda su ve gidecek varil içindeki hava eriterek kullanır. Adım Ondört: Bekle ve gör Birkaç gün içinde başlayın ve ana fermantasyon, maya aktivitesi ve beklenmedik başında bunu görmek eğlenceli. varil ve açıklıklar dışında tüp (fermantasyon kilidi) içindeki fermantasyon ve içinde yan Büyük katında bir köpüklü kabarcıklar oluşturur. Yaklaşık üç gün sonra, bu etkileşim düşmüş olabilir ve basit bir hava kilidi ve normal hava yerine kilit kaldırdı hava kilidi su eklemeyi unutmayın namlu ağzı (kurulabilir. aslında eğer hava kilidi tesisat su ilave etmeyin orada değildir.) hava kilitleri görülebilir içinde Kaynadiktan Bu aşama sadece dışarı gaz ve karbondioksit ile geçiş olabilir. Onbeş Adım: Daha sabır hava kilidi kurduktan sonra onun hareket bitirmek için maya kadar bekleyebilir (değişken ortam sıcaklığı ve diğer koşullara bağlı olan) 5 ila 14 gün arasında gereklidir. fermantasyon kilit geçerken gazı (fermantasyon durur) bira bardağı hazırlanıyor gözlendi zaman. Emin fermantasyon süresi yapmak hidrometrik bira tedbir varsa bitti. Adım XVI: fermantasyon tam Kurstan sonra, bira şişesinden zamanı geldi. serin bir yerde saklayın

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد