کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiyeکشاورزی/بیو تکنولوژی/تحقیقاتی
کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiyeکشاورزی/بیو تکنولوژی/تحقیقاتی

Yh bir numaralı ev

 

Yh bir numaralı ev

 
Tekrar Duyuru 

 
Önemli bağış gübre tüketimi VSM Ella Vlaqvh Lahvl Baallh al Alzym Zekat yayın bilim / Klorofil 1377 Enstitüsü resmi bir girişim üretim alanı girmek yana bilimsel araştırma ile desteklenen / Mini formüller artık sıvı ve katı gübre üreten niyetinde Tüketim ve Knndkan eğitim verilecektir kere öğrenmek Gübre sonraki köy veya çiftlik içinde en çok istenen özelliklerin üst olabilir Üretmek ve tüketmek .. Ve bu ekonomi size ve yüzde 80 artırabilir miktar ve kalitede üretim ve ürün verim artışı açısından gözlenen Sizi ... Tanrı Spasgzazy için yeterli bereket var Her şey ve sizin hizmetinizdedir herhangi bir sorun çözme değil, değil ... Bu yüzden biraz olacak gübre ve pestisit üretiminde yer alan bir sanayici kendi Eğer gübre zararlı ve tehlikeli satın alma uzun yıllar var bir maliyet Yüksek kimyasal maliyetleri reddedecektir ... bunlar Tjaryy size kar arayanlar olabilir arasında sapmak için / / / Bu formülü 17 yıl Aqlymhay olanlar olduğunu İran ve yurt dışında kullanıldı

 
sizi bekliyor YH sonraki ev Ar-Ge Yönetimi Girişimi Urmiye Klorofil

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد