کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiyeکشاورزی/بیو تکنولوژی/تحقیقاتی
کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiyeکشاورزی/بیو تکنولوژی/تحقیقاتی

aazarbayjan@aol.com

Merhaba
  Eğer barış hizmet ve huzur için teşekkür Dvrd insanlarda
  Nazik Enstitüsü gururla niyetlerini are welcome ben.
 ülkedeki tüm teknik bilgi ve teknoloji ile Ym kulesi biz kardeşi aşk
Ve işbirliğine ihtiyacımız var ve QuickSSL.
Teşekkürler doktor / Mhhq Byvnknvlvzhy /
Faraj Ali Reza Zadeh
www.newfarme.blogsky.com
www.newfarme.loxblog.com
...............................................
E-posta
tork.alireza @ gmail.com
sabzine_ebtekar@yahoo.com
aazarbayjan@aol.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد