کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiyeکشاورزی/بیو تکنولوژی/تحقیقاتی
کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiyeکشاورزی/بیو تکنولوژی/تحقیقاتی

Bütün arkadaşlarımı Jhanym köy Merhaba

 

 

  Bütün arkadaşlarımı Jhanym köy Merhaba.  

 

                           En iyi ile tüm ilgili 

  

 

Nihayet, talihsiz olanlar bu küresel köyde bir milyar aç insan ve 

  

ölüm riski ile karşı karşıya 

 

  

olan bir milyar yoksulluk içinde yaşıyor? Neden ... Ve bir suçtur ve 

 

 cezası ölüm ve sonuçta  

 

 

 

asil üzüntü yüzünden işkence  

 

 ...???           تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید
......  

 

         

 Ben yedi yıl Haraz görünüyor yere kendi 

 

 kafasına araştırma, bilim ve uygarlık 

 

 

 geliyorum ... Azeri araz 

  

cebir Yvygh sol Ama memleketi cebirsel Jbra 

  

vatan bizim cebir vermek için .. İnsan Haklar 

 

ı  

Abtdatryn biçimi Mdynt olduğunu yalanladı ... 

  

Ben hasta sağ kesilmiş oldu kurbanı 

  

 

duyuyorum ...???  


 ...???  

Ve kimyasal bombalar yağmur Qr Bunny savaş 62 yıldır savaş 

 

 sırasında ve aynı zamanda ac  

 

 

ı içinde Vmsdvm Mjrvhyt acı yaralı var işkence ve beni rahatsız 

 

 

 ...?

 

 

 

        تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید
              ......................... 

 

                                             Kısacası, İbn Vblak 

 

 Enstitüsü'nün girişimiyle Klorofil setleri 

 

  

canlılık ve toplam Thqyaty bilimsel başarı Urmiye 

 

 olduğunu 

 

 

.
 
Ve nihayet teşekkür 

 

  

Yeşil Yeşil Yeşil Hmarh aşk yaşam beklentisi 

 

 benim mesaj açlık ve Güvenlik olmadan 

  

  

 dünya / asil 

  


            تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید
                                                                 ....... 

                  

  

Ve bu sadece Tnhatrynm ve ben her şey değilim 

 

 Onlar evde oturmak 

  


 

                                

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری چهارم www.pichak.net کلیک کنید

 

 

 umuduyla 

 

 

Ve 32 yıl önce, doğruluk ve adalet elde etmek 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد