کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiyeکشاورزی/بیو تکنولوژی/تحقیقاتی
کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiyeکشاورزی/بیو تکنولوژی/تحقیقاتی

Içeriği bu web serisinin araştırma başarıları 17 yıl

 Içeriği bu web serisinin araştırma başarıları 17 yıl

  Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiye

  Tanıtan son teknoloji gün

  / insan / hayvan ve ziyaret belirtilen tüm sergiler Beslenme / bitki /

Ve Burcun için yürüyüş ve Nick Mutlu biliyorum
Biz aramalar için bekliyor.
Teknik bilgi ve ilgili teknolojiler aktarmak için
Gurur kısa sürede bunu duyurmak


  Çiftlikler ve meyve bahçeleri ve çiftlikler yanında
  Ve hatta eve getirmek
----------------
Belirtilen açıklamalara göre

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد