کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiyeکشاورزی/بیو تکنولوژی/تحقیقاتی
کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiyeکشاورزی/بیو تکنولوژی/تحقیقاتی

Yh bir numaralı ev /اطلا عیه شماره یک

Yh bir numaralı ev Önemli bağış gübre tüketimi VSM Ella Vlaqvh Lahvl Baallh al Alzym Zekat yayın bilim / Enstitü girişimi Klorofil yana

 
Resmen 1377 girin Alanda üretim desteği ve bilimsel araştırma yapılmış / Şimdi formülleri niyetinde sıvı ve katı gübre üretim dayanarak Tüketim Knndkan sağlanacaktır Eğer öğrenmek eğitim ile ve bir kez birçok özelliği ile başlatabilir köy veya yakınındaki çiftliğinde İstenilen gübre Üretmek ve tüketmek .. Ve bu ekonomi yapabilirsiniz

 
Yükseltilmiş yüzde 80 ve nicelik açısından ve üretim kalitesi ve içinde

 
ürün verimi bak Sizi ... Tanrı Spasgzazy için yeterli bereket var Her şey sizin hizmetinizdedir Ve herhangi bir sorun çözme değil değil ... Böylece bir fabrika önemli üreten kendi Içinde gübre ve böcek ilaçları hafif olacak Eğer uzun yıllar var bir maliyet Satın alma gübre zararlı ve tehlikeli Yüksek kimyasal maliyetleri reddedecektir ..--------- Bir çılgın gece dua kırdı / Leila sokakta oturup hiçbir abdest Aşk Mstsh gece / Alstsh Kupası mezun olduğunu sarhoş oldu Khvarm dedi ya / Ben Cross yaptım Aşk ne yapıştır yaptım Ben yorgun eyer kalbimi okumayın / I Mjnvnm size Mjnvnm yapmak Love kulüpler

 
Sana / ona başka bir adam için düşmüyorum.
Leila ben değilim Lylayt / Bana bir deli söyledim RGT gizli Pydayt yıllardır inşa Leila kompakt / Ben orada senin yanında olduğunu biliyordum -------------------------------------------------- --- Bu olanlar olabilir arasında olan Tjaryy kar arayanlar sizi sapmak için / / / ve formüller olanlar 17 yıl içinde Aqlymhay İran ve yurt dışında kullanıldı

 
sizi bekliyor YH sonraki ev Yönetim  

Ar-Ge girişimleri Klorofil Urmiye 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد