کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiyeکشاورزی/بیو تکنولوژی/تحقیقاتی
کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

کشاورزی/بیوتکنولوژی/Akademik / Araştırma / Üretim Kodları Avrnyg

Klorofil Enstitüsü girişimi Urmiyeکشاورزی/بیو تکنولوژی/تحقیقاتی

سلام نخسین/ Merhaba saygı

با سلام احترام 

از حضور گرم شما  من انرژی گرفته و در خادمی خود به بشر و بشریت در این دهکده جهانی به مراتب فعالتر خواهم بود. 

و اما بعد مجموعه فوق  که نتیجه تحقیقات و پژوهشهای ۱۷ سال موسسه سبزینه ابتکار است 

را تفدیم و به زبان ترکی خواهد بود و امید است که در جهت نشر علم که ان زکات ان است گامی برداشته باشم. 

//////  

Merhaba saygı

Senin sıcak varlığı ve ben çok daha aktif olacak bu küresel köyde insan Khademi enerji ve insanlık var.

Ancak araştırma ve araştırma enstitüsü sonucu Koleksiyonu 17 yıl sonra Klorofil başlattı

Tfdym ve Türk ve umut sırayla Zekat alınması gereken bir adımdır bu bilgiyi yaymayı olacaktık

 /////////////////////////////// 

Yeni Çiftlik içinde iyi vakit Umutnewfarmeharcamak Lütfen ...

 
Dikkat ...
DikkatLütfen duyurular belirtilen notu ...Ve onlar Bfrmayd çalışmaLTarımda Devrim / / /

  
Her çiftçi / orchardist / çiftçi /
 
Her köyeüretim fabrikası CanSıvı gübre / katı / organik veonların bahçe MZH yakın bir köy, hatta evGüvenaz maliyetli bir hayat al


 
Teknoloji Vkarkhanh aittirSize vereceğim hediye boyunca17

 
Araştırmanın Yıl
    
nano çağında Kişisel hizmetçi

                     

 
Kimyasal kıdemli.................................................. ...................
Ben Farsça ay Azar Bayhan Batı geliyorum /Yenilik araştırmacı / Vejeteryan Beslenme. İnsan. Vdamy.Araştırma 17 yıllık bir deneyime sahiptirAraştırma projeleri ve 17 temel / uygulamalı /bilim alanları / teknoloji / ve Ajnmay olarakprofesyonel için büyük bir pano varVe benim araştırma projesi 77 yılUygulama için çıktım ve önemliInşaat ve gübre üretim tesisi kurulmasıKimyasal olmayan / organik / sıvı / katıBilimsel topluluk ve gurur Rusça / Aralık Bayjan ve / varlığındaUkrayna / GürcistanVe eşi görülmemiş bir üretim varlığı karşıladıVe sözleşme imzalanmasıFazla iki milyon dolarteknik bilgi kontrat devri için İstekbütün ben kıdemli Yeşil yeşil yeşil sloganKüresel Köy sakinleriilişkili savaş / aşk yaşam beklentisi olmadan Yeşil slogan YaşamBarış, güvenlik, özgürlük ve özgürlük Dünya düşünceVe sana mesajSerbest / Cebir Cebir TLM olun oJbra sağlamak için değil ... Eğer Prshshgr TümAncak, önlenebilir
  
..................................................
..........
  
Araştırma makaleleri belirli sıvı veto



 
ve katı gübre Lydat olmayan kimyasal ve

 

 
/
 
Arvganyk / Klorofil girişimi Urmiye /


 
fabrika üretim .........
 
                         

 
Yıl - 2011 2011nano-elemanları ile zamanı geldi ...


 
yangın sorun olmasına rağmen
      
Fabrika SbzyhAma ya geçmiş daha yeşilGeldi /nano-elemanları ile kullanılabilir / Ama üzgünüm /Hepimizin ....???
     

 
Ve dış pazarlarda varlığını ve evlilik sözleşmesi onur


 
Evlilik hazır olacak
 
teknik ve techno elmas bilgi transferiÖzelVe ürünlerin talep üzerine sözleşmeler imzalamak için hazır
 
Ve şimdi bu birim ve Enstitüsü araştırma ekibi


 
Çok çalışma ve laboratuvar test güçlüVe ülkedeki ve ülke dışındaki bir çiftlik................................................... ...................
  
Araştırma makaleleri belirli sıvı veto



 
ve katı gübre Lydat olmayan kimyasal ve


 
/ Arvganyk / Klorofil girişimi Urmiye

 
/
 
fabrika üretim .........
 
                        
  
Yıl - 2011 2011

 


 
nano-elemanları ile zamanı geldi ...

 
yangın sorun Sbzyh Fabrikası rağmenAma geçmiş yeşil geldi/nano-elemanları ile kullanılabilir / Ama üzgünüm /
Hepimizin ....???
      
Salam Bashq tekrar ve yaşam beklentisi.


 
Ben Batı Azerbaycan geliyorum.Teknoloji araştırmacı bitki / hayvan / yiyecek ve modern yöntemlerBitkisel(Tarım, bahçecilik,Soruşturma) Ben bu bölgelerde 1375 yılında başladıYaş ve 1377 yılında ilk non-kimyasal ürünlerorganik mineral ve organik Of
 
Çözüm ve kullanım için katı haldetarım sektöründe Harcamaları pazarına girdi.


 
17 proje personelinin mix Thqyaty.
Snty. Sosyal
Ve dış pazarlarda varlığını ve evlilik sözleşmesi onur

 
Evlilik süresi içinde hazır olacak

 
teknik bilgi transferi ve özel Techno LvzhyVe sözleşmelerin imzalanması için hazır


 
ürünleri talebi


 
Ve şimdi bu tek kurumGüçlü bir araştırma ekibi var
 
Yorumlar ve testler laboratuvar ve arazideYurtiçi ve
 
ülke dışında.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد